חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ריהוט משרד של עורכי דין 

מי לא זוכר את הסדרות האמריקאיות על חברות עורכי דין בעלי משרדים פינתיים עם נוף עירוני ומצד שני קוביות של עוזרים משפטיים או מתמחים, ספריה של ספרי חוקים וארכיונים של תיקיי לקוחות ותמיד דיונים מרתקים על שולחן ישיבות גדול ומבהיק. 

ובכן עורכי דין שייך למקצועות החופשיים שמשדרים כובד ראש ורצינות לכן העיצוב והריהוט צריך להיות מותאם לאווירה ולמסר .

שלב ראשון של תכנון העיצוב הוא פריסה ותכנון חלל המשרד וכיצד ישמשו אזורים שונים. השלב הבא הוא עיצוב אזורים ייעודיים עבור תחנות עבודה, חדרי ישיבות, אזורי שיתוף פעולה ואזורי הפסקה. שלב הפריסה הוא קריטי לבדיקה האם התכנון והעיצוב מעניקים למשרד ניווט קל ומעודדים יעילות זרימת עבודה.

אמרתם מעצבת פנים אמרתם צבעים: בשיחת עבודה עם בעלי המשרד חשוב לקבוע יחד את סכמת צבעים המשקפת את זהות המותג של החברה ומקדמת אווירה פרודוקטיבית יחד עם בחירת תאורה מתאימה המספקת חיונית ליצירת סביבת עבודה נוחה ופרודוקטיבית. 

טיפ חשוב  שילוב של אור טבעי, תאורה עילית ותאורת משימות כדי להפחית את עומס העיניים וליצור חלל מואר היטב.

אם נהיה יותר ספציפיים הרי כל משרד צריך להכיל ריהוט על מנת שיוכלו לעבוד ולקבל לקוחות.

אך זה מתחיל להיות מעניין יותר כאשר עושים עיצוב נכון על מנת לאזן בין פונקציונליות, מקצועיות ונוחות. זה מתחיל בשילוב אלמנטים של מיתוג החברה בעיצוב המשרד באמצעות צבעים , לוגו ויצירות אומנות ולהתאים אישית את החלל עם נגיעות ייחודיות המשקפות את התרבות החברה ואת ערכיה.

להלן מספר שיקולים מרכזיים לבחירת ריהוט משרדי למשרד עורכי דין: 

עמדת קבלה 

עמדת הקבלה היא קבלת הפנים של כל מי שנכנס למשרד , בין אם זה עובדי החברה או לקוחות ואף נותני שירות ו/או שליחים.

יש לנו זוג חברים שיש להם חברת עורכי דין במגדלי עזריאלי בראשון לציון , נכון שלתחושה שאתה למעלה , משקיף מגבוה על גוש דן נותנת לך תחושת התרוממות ושהגעת למקום גבוה וחשוב אך החוויה הראשונית שיש בכניסה למשרד זה שקיפות: דלת הכניסה למשרד וחלק מהקירות של החדרים הם מזכוכית.

דלפק קבלה "ר" - במגוון צבעים וחומרים מותאם לצורכי הלקוחות.   

בכניסה למשרד מוצבת פינת המתנה עם כורסאות מזמינות ונוחות וממולן ממוקמת עמדת הקבלה , 

אזור קבלה מסביר פנים עם ריהוט מסוגנן אך פונקציונלי.

ישיבה נוחה, דלפק קבלה מעוצב היטב ותאורה מספקת יכולים לעזור לתת גוון חיובי ללקוחות הנכנסים למשרד.

שולחנות עבודה

ככל ששולחן העבודה גדול יותר כך הבלאגן עליו יהיה גדול יותר אלה אם כן יש לעובד OCD לסדר ולנקיון.

חשוב לבחור שולחן עבודה פונקציונלי שיתאים לצרכים של העובד לעבודה וכן מבחינת קבלת לקוחות.

הרושם הראשוני חשוב מאין כמוהו ומבחינת הלקוח שולחן עבודה נקי ומסודר, זה משקף את עבודתו ואת המקצועיות של עורך הדין. הרבה יותר נעים להיכנס לחדר מסודר מאשר להיכנס לחדר מלא תיקים זרוקים על השולחן ועל הריצפה של לקוחות.

יקל לנו יותר לשכור שירותים של עורך דין בעל משרד מסודר לשכור שירותי עורך דין שמתנהל בכאוס.

שולחן עבודה למשרד

אחסון וארונות תיקים

כפי שנכתב לעיל, יעילות ארגונית חיונית במשרד עורכי דין ולכן ע”י אחסון יעיל, ישמור על המשרד מאורגן וללא עומס.

אם כן, חובה להציב בכל חדר ארונות תיקים מאובטחים וניתנים לנעילה כדי לאחסן מסמכים חסויים ולשמור על פרטיות הלקוח.

מעבר לכך שהחדרים יהיו מסודרים ,משרדי עורכי דין לא אמורים “להשוויץ” בכמות או שמות הלקוחות שלהם , ההפך, ככל שהמשרד יהיה יותר דיסקרטי, ישמור את התיקים של הלקוחות שלו חסויים מאחורי דלת נעולה כך החברה תחשב ליותר אמינה דיסקרטית ואף יותר אטרקטיבית. 

בנוסף משרדי עורכי דין דורשים לעתים קרובות גישה לספרים ומשאבים משפטיים.

יש לשקול מדפי ספרים בקרבת שולחן העבודה כדי שספרי החוק יהיו גם מסודרים וגם נגישים בקלות.

אפשר לבחור ארון משרדי בכמה צורות.

ארון משרדי עם כוננית מחולק ל-2 חלקים. עם מסילות פלסטיק.

חדר ישיבות

בכל חברת עורכי דין חייב שיהיה חדר ישיבות אחד לפחות. חדר ישיבות מיצר אווירה מקצועית ומזמינה בפגישות עם לקוחות ועורכי דין חיצוניים.

חשוב לבחור שולחן חדר ישיבות שיהיה תואם לגודל החדר ושיהיה מותאם טכנולוגית לחיבורים לשקעי חשמל ותקשורת וגם חיבור למקרן או מסך טלוויזיה. 
חשיבות גדולה לבחירת כסאות נכונים, נוחים ותומכים לישיבות ארוכות.

שולחן ישיבות Window שולחן חדר ישיבות דגם WINDOW מגיע במידות מותאמות אישית ובמגוון של צבעים. במגוון צורות וצבעים של פלטות.[/caption]

BIO FEEL

שילוב צמחים ואלמנטים טבעיים בעיצוב המשרד מקדם רווחה ופרודוקטיביות. מחקרים שנעשו בשנים האחרונות הראו קשר ישיר בין שילוב ירוק לבין שיפור של איכות האוויר במשרד, הפחתת מתח ושיפור האווירה הכללית של סביבת העבודה.

מטבחון למשרד

בין אם זה כוס קפה , כוס מים קרים או חימום ארוחת צהרים, מטבחון הוא צורך אמיתי במהלך יום העבודה שלנו.

בהתאם לגודל גם אפשר לשים בו כיסאות ושולחן אוכל על מנת שיהיה לעובדים מקום לשבת ולאכול בו לשעה קלה של התרעננות שזה לא פחות חשוב. 

מטבחון למשרד בהתאמה אישית

כסאות

כיסאות עבודה ארגונומיים לישיבה טובה במהלך שעות עבודה ארוכות. כסאות מתכווננים עם תמיכת מותניים הם אידיאליים להבטחת הנוחות של עורכי דין ולקוחות כאחד.

כיסא חדר ישיבות דגם ללהכסא המתנה מרופד כחול רגל עץ

סיכום, כמה זה חשוב לתכנן ולעצב ?

תכנון ועיצוב פנים מקצועי של פריסת החלל והפונקציות שבו, עם בחירת ערכת צבעים תואמת את זהות המותג ,ותאורה מתאימה לאזורי העבודה והאירוח יחד עם בחירת ריהוט משרדי המשלב נוחות, פונקציונליות ומקצועיות, משרד עורכי דין יכול ליצור סביבת עבודה נוחה המשפרת את הפרודוקטיביות ומשאירה רושם מתמשך על הלקוחות.

תוכן עניינים

דילוג לתוכן